نرخ تبدیل قیف خوب چه چیزی است؟ (& Tips for Calculating & Improving Yours)

شما می دانید ایجاد قیف تبدیل ضروری است برای کسب و کار خود را به رشد. بنابراین شما پایه و اساس را گذاشته اید و یک فرایند گام به گام جذب ترافیک، پرورش سرنخ ها، و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان ایجاد کرده اید.

شما تمام وقت و انرژی خود را به جذب منجر با کیفیت بالا از طریق جستجو و اجتماعی، درگیر شدن با آنها و پرورش آنها قرار داده و سپس در نهایت آنها را به سمت وب سایت خود را رهبری.

حالا چي؟ کارت تموم شده؟ آیا قیف روی حرکت خودش به جلو کار خواهد کرد؟

نه, در حال حاضر می آید مهم ترین گام–محاسبه نرخ تبدیل قیف خود را و بهبود آن. پیدا کردن آنچه تولید بهترین نتایج و جایی که شما به سادگی به هدر رفتن وقت خود را.

تست، نیشگون گرفتن، آزمایش مجدد.

“برای بهبود نرخ تبدیل قیف خود را, شما می خواهید برای بررسی هر بخش از قیف خود را به صورت جداگانه, نه به عنوان یک کل. جمع آوری اطلاعات از هر بخش از قیف خود را (بالا به پایین) و هر کانال. پیدا کردن کدام کانال ها به خوبی انجام نمی دهند و شروع به بهینه سازی آنها می کنند. هنگامی که شما آن کانال خاص و یا بخشی از قیف را بهبود بخشد، حرکت به یکی دیگر،” جاناتان Aufray، از رشد هکرها شرکت می گوید.

بنابراین، در این مقاله، ما می خواهیم چیزهای زیر را یاد بگیریم.

آیا شما به دنبال راه هایی برای افزایش تبدیل در هر مرحله از قیف فروش خود را؟ در این مقاله، ما شما را از طریق مراحل مختلف قیف فروش راه رفتن و به اشتراک گذاری 18 راه برای بهبود نرخ تبدیل خود را در سراسر قیف فروش خود را.

قبل از اینکه ما به راهنمایی شیرجه رفتن برای افزایش تبدیل، مهم است که ما در همان صفحه در مورد قیف فروش و آنچه شما به دنبال بهینه سازی در مراحل قیف فروش مختلف هستند.

قیف فروش چیه؟
طبق تعریف، قیف فروش به سادگی ابزاری برای تجسم جایی است که چشم انداز شما در حال تصمیم گیری خرید است. قیف فروش گسترده ای در بالا است چرا که چشم انداز با تمام سطوح نامزدی را وارد کنید و در نهایت آنهایی که درگیر ترین کانال به پایین قیف به فروش تبدیل می شود و تکرار مشتریان.

گاهی اوقات، تجسم مراحل قیف با نگاه کردن به یک نمودار قیف فروش واقعی آسان تر است.

آیا شما به دنبال راه هایی برای افزایش تبدیل در هر مرحله از قیف فروش خود را؟ در این مقاله، ما شما را از طریق مراحل مختلف قیف فروش راه رفتن و به اشتراک گذاری 18 راه برای بهبود نرخ تبدیل خود را در سراسر قیف فروش خود را.

قبل از اینکه ما به راهنمایی شیرجه رفتن برای افزایش تبدیل، مهم است که ما در همان صفحه در مورد قیف فروش و آنچه شما به دنبال بهینه سازی در مراحل قیف فروش مختلف هستند.

قیف فروش چیه؟
طبق تعریف، قیف فروش به سادگی ابزاری برای تجسم جایی است که چشم انداز شما در حال تصمیم گیری خرید است. قیف فروش گسترده ای در بالا است چرا که چشم انداز با تمام سطوح نامزدی را وارد کنید و در نهایت آنهایی که درگیر ترین کانال به پایین قیف به فروش تبدیل می شود و تکرار مشتریان.

گاهی اوقات، تجسم مراحل قیف با نگاه کردن به یک نمودار قیف فروش واقعی آسان تر است. …

اهداف تبدیل خود را نیز تغییر به عنوان چشم انداز حرکت می کند را از طریق مراحل قیف فروش.

جامعه ای را که با کسب و کار شما ناآشنا است جذب کنید.
با کسانی که اکنون می دانند وجود شما وجود دارد درگیر کنید.
آموزش کسانی که متعهد به خرید.
مشتریانی که آماده خرید هستند را تبدیل کنید.
دوباره درگیر طرفداران اصلی خود را که در حال حاضر ساخته شده خرید.
بیش از حد اغلب، کسب و کار سعی کنید برای تبدیل چشم انداز به فروش حق دور. در عوض، فکر می کنم از حرکت مشتریان خود را از طریق قیف خود را با یک سری از تبدیلات کوچک است. این در نهایت منجر به فروش خواهد شد.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از مراحل قیف فروش و تکنیک های بازاریابی شما می توانید برای افزایش تبدیل در هر مرحله استفاده کنید.

گام اول. افزایش تبدیلات در مرحله آگاهی
هدف شما: نگه داشتن آنها بازگشت.

مردم نمی توانند از شما بخرند اگر نمی دانند شما وجود دارد. اگر بهت اعتماد نکنن ازت نميخرن

شما نیاز به دریافت نام خود را خارج وجود دارد و ایجاد کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر صنعت.

رایج ترین تاکتیک های مرحله آگاهی برای جذب چشم انداز جدید و ایجاد اقتدار هستند:

  1. وبلاگ نویسی
    این بازاریابی اینترنتی 101 است. در مورد هر چیزی مربوط به محصول یا صنعت خود بنویسید. نترس که حتی موضوعات مرتبط با سستی را شامل شود.

به عنوان مثال، اگر شما به فروش شمشیربازی حریم خصوصی آن را بسیار محتمل است که بازدید کنندگان سایت خود را علاقه به کباب حیاط خلوت داشته باشد. با محتوای خود خلاق باشید، اما تا کنون هرگز ولگرد شوید نمی توانید به محصول خود برگردیم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *