32 روش فروش بیشتر

B2B منجر فروش منجر واجد شرایط است که مردم فروش می توانند رسیدن به و فروش به. قادر بودن به تولید منجر با کیفیت بالا است که به مشتریان تبدیل دشوار است. اما, اگر به درستی انجام می شود, آن را کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را ضرب و شتم رقابت و رشد قابل توجهی.

کیفیت یکی از مهم ترین معیارها است. اگر شما به سادگی افزایش حجم, اما این منجر واجد شرایط نیست, سپس شما فقط در نهایت چرخش چرخ های خود را بیشتر. با این حال ، اگر شما می توانید حجم خود را از منجر 20 ٪ بدون کاهش کیفیت خود را افزایش دهد و سپس کسب و کار شما باعث می شود 20 ٪ درآمد بیشتر است.

متاسفانه نسل سرب سخت است. 85 درصد از بازاریاب های B2B نسل سرب را چالش اصلی خود #1 کنند.

در اینجا برخی از بهترین استراتژی برای کمک به شما تولید به عنوان بسیاری از فروش B2B جدید منجر که ممکن است. همچنین, مطمئن باشید برای بررسی نسخه ی نمایشی ویدئویی از RollWorks برای یادگیری چگونه پلت فرم ما می تواند به شما کمک کند در سفر خود را به درایو بیشتر B2B منجر.

32 راه برای دریافت بیشتر B2B منجر فروش

  1. دریافت در بسیاری از مکالمات که ممکن است
    تنها با تکیه بر وب سایت خود را, های وبلاگ, و یا فیلم برای منجر به پیدا کردن در مورد کسب و کار شما خطرناک است. فروش در مورد روابط ساختمان است؛ شما می خواهید به عنوان بسیاری از مکالمات واقعی با چشم انداز خود را به عنوان شما می توانید داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر یک سرب در مورد یک ویژگی در یک ایمیل می پرسد، فقط یک لینک به وب سایت خود ارائه ندهید. در عوض، پاسخ به سوال و پیشنهاد خود را به پرش یک تماس تلفنی سریع و یا تماس ویدئویی به راه رفتن را از طریق عملکرد ویژگی با آنها.

  1. تولید یک لیست هدفمند از مخاطبین کسب و کار
    تولید یک لیست هدفمند از منجر B2B جنبه ضروری تولید منجر فروش B2B جدید است. لیست ها به شما این امکان را می دهند که با استفاده از ایمیل های سرد به راحتی در مقابل تعداد زیادی از خریداران بالقوه سریع قرار دهید.

متاسفانه همه پایگاه داده های سرب برابر ایجاد نمی شوند. بسیاری از پایگاه داده ها شامل:

اطلاعات منسوخ شده و/یا نادرست
منجر می شود که عناوین کار هدف خود را مطابقت ندارد, اندازه شرکت, محل, و یا صنعت
منجر شما در حال حاضر در CRM خود را
منجر می شود که در حال حاضر مشتریان
برای رفع این کار، Growlabs به روزترین و دقیق ترین نرم افزار تولید سرب B2B را فراهم می کند. پایگاه داده Growlabs دارای ۳۲۰ میلیون سرنخ قابل جستجو و ۱۲ میلیون شرکت قابل جستجو است. منجر را می توان با اندازه شرکت فیلتر, صنعت, محل, درآمد, بودجه, فن آوری مورد استفاده, عنوان کار و بیشتر. منجر که شما در حال حاضر درگیر به طور خودکار حذف شده است.

Growlabs همچنین شامل:

خدمات اتوماسیون ایمیل
فیلترینگ صندوق ورودی هوشمند
توسعه چند کاناله
بینش های قابل عمل به A / B تست توالی های خود را, مبارزات انتخاباتی, و بیشتر.

  1. ارسال ایمیل های سرد
    اطمینان حاصل کنید که ایمیل های سرد خود را سفارشی و شخصی سازی آنها را با استفاده از برچسب ادغام. برچسب ادغام به شما اجازه می دهد به جای نام کوچک و یا نام شرکت در هر ایمیل بنابراین هر ایمیل شما ارسال به نظر می رسد کاملا شخصی به هر سرب. یک ایمیل هدفمند و شخصی شده بیشتر احتمال دارد که پاسخی از گیرنده دریافت کند.
  2. تماس های گرم
    تماس سرد زمانی است که شما تماس با یک مشتری آینده نگر است که شما تا به حال هیچ تماس قبلی با. تماس گرم زمانی است که شما به کسی زنگ می زنید که در گذشته در مورد شما شنیده است. تماس گرم می تواند بسیار موثر باشد اگر درست انجام شود. من در مورد این رویکرد در اینجا صحبت می کنم.
  3. استفاده از اتوماسیون بازاریابی به پرورش منجر خود را
    هنگامی که شما Äôve جمع آوری آدرس ایمیل، شما می توانید برنامه های اتوماسیون بازاریابی به مشتریان بخش به هدف قرار دادن آنها را با پیام های خاص برای دریافت تبدیل استفاده کنید. منجر در قیف بازاریابی نیز می تواند به فروش منجر واجد شرایط (SQLs) توسط تیم فروش تبدیل شده است.

شما همچنین می توانید نرم افزار اتوماسیون خروجی است که کمک خواهد کرد که ارسال ایمیل های شخصی در مقیاس و پرورش این منجر به SQLs به طور خودکار استفاده کنید.

  1. راه اندازی چت زندگی می کنند در وب سایت شما
    مطالعات نشان داده است که 42 درصد مشتریان چت زنده را برای پرسش های حمایت از مشتری ترجیح می دهند.

ابزارهای چت زنده مانند Intercom یا Drift به شما این امکان را می دهد که بلافاصله با مشتریان خود درگیر کنید. اگر شما می توانید آدرس ایمیل نیز جمع آوری, شما می توانید کسانی که منجر به تولید منجر فروش B2B بیشتر پرورش.

  1. به روز رسانی امضای ایمیل خود را با ارتقاء جاسازی شده
    شامل یک لینک به ارتقاء برای محتوای مربوطه در سایت خود را در امضای ایمیل خود را یافت می شود. با یکپارچه سازی یک لینک، شما فروش بیشتر منجر به صفحه فرود خود را به صورت رایگان دریافت کنید.
  2. پیوستن به گروه های مرتبط با رسانه های اجتماعی
    تعامل در داخل گروه های مرتبط فیس بوک و LinkedIn به شما کمک خواهد کرد که به سرنخ های بیشتری برسند و درگیر شوند. سوالات جالبی بپرسید برای شروع مکالمات و پاسخ به نظرات در حال حاضر ارسال شده است.
  3. لیست شرکت خود را در مدیران
    اگر شما یک شرکت B2B فروش یک محصول یا خدمات، مطمئن شوید که شما Äôre در مدیران نرم افزار آنلاین ذکر شده است. این کمک خواهد کرد که درایو منجر به سایت خود را که به دنبال محصولات مشابه.

برخی از کارگردانی های آنلاین عبارتند از:

G2Crow
کاپترا
GetApp
کابینت ام
مشاوره نرم افزار
SaaS نابغه

  1. استفاده از انجمن های آنلاین برای تولید منجر بیشتر
    انجمن های صنعت به شما اجازه می دهد برای دیدار با منجر جدید و آشنا شدن با مشتریان موجود خود را بهتر است. با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود و پاسخ دادن به سوالات می توانید تخصص خود را به نمایش گذاری کنید و اعتماد ایجاد کنید.
  2. پاسخ به سوالات مربوطه در وب سایت های پرسش و پاسخ
    وب سایت هایی مانند Quora می توانند منبع بزرگی از سرنخ های فروش جدید را ارائه دهند. با پیدا کردن سوالات درست و ارائه پاسخ به مشتریان بالقوه برسند. این مشتریان باید در تلاش برای حل مشکل دقیق است که خدمات خود را حل می کند. با تحقیق در مورد سوالات موجود که مربوط به کسب و کار شما هستند شروع کنید.
  3. بررسی های آنلاین بیشتر
    87٪ از تصمیم گیرندگان B2B نگاه آنلاین برای بررسی صادقانه قبل از خرید. اگر شما مشتریان ترک بررسی خوب، شما باید قادر به تولید منجر بیشتر است. مشتریانی که نمرات NPS بالایی دارند به احتمال زیاد بررسی های خوبی می کنند.
  4. استفاده از تبلیغات نسل سرب در فیس بوک یا توییتر
    فیس بوک و توییتر تبلیغات نسل سرب را ارائه می دهند که در آن می توانید آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید. متاسفانه، نتایج شما بسته به محتوایی که ترویج می کنید ممکن است متفاوت باشد.

اطمینان حاصل کنید که برای ارسال بازدید کنندگان رسانه های اجتماعی خود را به صفحات فرود خاص است که دریافت اطلاعات ثبت نام ایمیل. شما همچنین می توانید ثبت نام خبرنامه از صفحه فیس بوک خود را به عنوان راه دیگری برای دریافت آدرس ایمیل اجازه می دهد.

  1. استفاده از Adwords گوگل برای افزایش ترافیک وب سایت
    افزایش ترافیک با تبلیغات پرداخت شده سرراست است، اما بسته به صنعت و رقابت شما می تواند حیله و تزویر و همچنین گران قیمت دریافت کنید. اطمینان حاصل شود که شما هدف فروش منجر با نگاه کردن به کلمه کلیدی حجم جستجو و قصد کاربر.
  2. استفاده از اظهار نظر برای دوباره درگیر بازدید کنندگان
    شما می توانید ابزار remarketing / retargeting مانند RollWorks برای نشان دادن تبلیغات در وب سایت های دیگر به بازدید کنندگان گذشته خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک بازدید کننده در یک صفحه خاص فرود می آورد، می توانید یک مطالعه موردی مربوط به آنچه می خوانند را به آنها نشان دهد. شما همچنین می توانید اشتراک ایمیل ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص تبلیغ.

Growlabs اجازه می دهد تا شما را به طور خودکار فشار ایمیل ها و یا دامنه های شرکت ها و مخاطبین شما در حال هدف قرار دادن به RollWorks. به این ترتیب، شما می توانید حساب ها را گرم کنید تا تبدیلات کلی خود را افزایش دهد.

  1. استفاده از جستجوگرها برای افزایش ترافیک وب سایت
    استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) برای دریافت وب سایت خود را به بالای صفحات نتیجه جستجوی گوگل. شما می خواهید مطمئن شوید که برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی افراد را وارد کنید برای توصیف خدمات یا محصول خود را. راه اندازی ضبط سرب در یک صفحه می تواند منجر به فروش از جستجوگرها را افزایش دهد.

این تصمیم هوشمندانه ای نیست که سعی کنید الگوریتم های گوگل را هک کنید تا با محتوای بد به خوبی رتبه بندی شوند. از آنجا که جستجوی گوگل همیشه در حال بهبود است، شما باید به جای آن وقت خود را صرف ساخت محتوای بزرگ کنید.

برای افزایش رتبه جستجوگرها ، کار برای ساخت backlinks خوب توسط وبلاگ نویسی مهمان و یا وسایل دیگر. شما همچنین باید درک کنید که کلمات کلیدی مهم هستند و آنها را با محتوا هدف قرار.

در زیر یک لیست کوتاه از ابزار خوب برای بهینه سازی وب سایت خود را جستجوگرها :

سرپستات
قورباغه جیغ
ضربه دم
اهرف
کتاب جستجوگرها
کنسول جستجوی گوگل
گوگل آنالیتیج
موز
جعبه خراش

  1. بهینه سازی صفحات فرود وب سایت خود را.
    یک کلیک از یک جستجوی کلمه کلیدی خاص یا تبلیغات گوگل باید به یک صفحه فرود منحصر به فرد برود. هر صفحه فرود باید راه حل دقیق فرد به دنبال ارائه دهد.

بهینه سازی تبدیل مانند تماس به عمل (CTA) کمک خواهد کرد که افزایش منجر به فروش. شما می توانید از بازدید کننده بخواهید که نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن را برای هدیه رایگان مانند کتاب الکترونیکی ترک کند.

اگر شما با استفاده از یک صفحه فرود شخص ثالث، شما رتبه بندی جستجوگرها برای وب سایت خود را افزایش نمی دهد بنابراین مطمئن شوید که به خانه صفحات فرود خود را بر روی سرور خود را به طوری که ترافیک می رود به وب سایت شما.

  1. استفاده از یک وبلاگ یا خبرنامه برای تولید بیشتر منجر
    وبلاگ ها و خبرنامه ها باید محتوای غنی داشته باشد که خوانندگان در واقع می خواهند آن را بخوانند. اگر شما یک وبلاگ با کیفیت بالا, شما می توانید منجر فروش و backlinks با ارسال در وب سایت های دیگر تولید. ایجاد خبرنامه اجازه دهید شما را در تماس با مشتریان موجود باقی بماند.
  2. استفاده از webinars برای تولید منجر بیشتر
    و بینارها کنفرانس های آنلاینی هستند که در آن یک مجری در مورد یک موضوع مربوطه برای مخاطبان بحث می کند. و بینرها معمولاً از طریق اسلاید یا ارائه سبک مصاحبه انجام می شوند.

ابزارهای رایج و بینر عبارتند از:

سیسکو وبسکس
و بیناتو
ClickWebinar
GoToWebinar
برایت تاک
20. استفاده از کتاب های الکترونیکی برای افزایش منجر به فروش
کتاب های الکترونیکی ارائه منجر به فروش با محتوای مفید و نشان دادن تخصص خود را. سعی کنید برای دریافت یک آدرس ایمیل هنگامی که بازدید کنندگان دانلود کتاب الکترونیکی تا تیم فروش خود را می توانید رسیدن به.

21. مصاحبه تصمیم گیرندگان و تاثیرگذاران برای وبلاگ شما
با مصاحبه با آنها برای یک وبلاگ، کتاب یا مهمان به تصمیم گیرندگان برسند. مطمئن شوید که سوالات کوتاه بپرسید تا آنها قادر به به اشتراک گذاشتن دانش خود را. با انجام این کار شما را وادار به ساخت شبکه خود را و اجازه می دهد فروش دیگر منجر به دیدن prowess خود را در صنعت.

22. استفاده از کاغذ سفید برای تولید منجر بیشتر
اوراق سفید راه بسیار خوبی برای جذب بازدید کنندگان به یک وب سایت یا کسب و کار است. ایجاد گزارش یا راهنمای یک موضوع می تواند علاقه مشتریان آینده را تولید کند.

23. استفاده از مخاطبان شخص دیگری ‘Äôs توسط مهمان ارسال
مهمان ارسال مطالب مربوطه در وبلاگ های دیگر راه بسیار خوبی برای گسترش پیام خود را به مخاطبان جدید است.

اگر شما وقت Äôt، شما می توانید کار خود را به freelancers برون سپاری. بسیاری از freelancers شبح نوشتن و زمین مقالات به وبلاگ ها و نشریات دیگر. با این حال، دستورالعمل های بسیار خاصی به آنها بدهید و همیشه محتوا را بررسی کنید تا لحن را با برند خود تنظیم کنید.

استفاده از ابزارهایی مانند justreachout.io به شما اجازه پیدا کردن و رسیدن به تاثیرگذاران سریع را خواهد داد.

24. استفاده از اعلامیه های مطبوعاتی برای تولید منجر بیشتر
صدور آزادی مطبوعات کمک خواهد کرد که رانندگی ترافیک به وب سایت شما و تولید منجر بیشتر.

برخی از سایت های انتشار مطبوعات آنلاین عبارتند از:

سیسیون
سیم کسب و کار
Marketwired
نیوزوایر
روابط عمومی NewsWire

  1. همیشه در حال ساخت شبکه خود را
    شبکه سازی یک سرمایه گذاری است و بیشتر مردم به طور کلی زمانی که این کار را انجام می دهند هدف خاصی در ذهن دارند. بفهمید که آیا می خواهید مخاطبین جدیدی دریافت کنید، سرنخ یا ارجاع تولید کنید یا به نمایشگاه ها دعوت کنید.

مردم زمانی که دیگران می توانند به آنها کمک کنند، به شیوه ای سخاوتمندانه پاسخ می دهند. خلاق در راه شما می توانید کمک به کسانی که شما ملاقات به طوری که آنها خواهد شد بیش از مایل به کمک به شما برای دیدار با اهداف خود را.

  1. استفاده از مشتریان فعلی برای تولید ارجاع
    توسعه و به طور مداوم ایجاد اعتماد با مشتریان فعلی خود را به طوری که شما می توانید آنها را برای معرفی بپرسید. مقدمه می تواند به دفاتر دیگر، فروشندگان، و یا حتی شرکت های دیگر آنها می دانند.
  2. توصیه ها و ارجاعات مشتری فاستر
    هنگامی که یک مشتری تجربه دلپذیری دارد، ممکن است بخواهند کسب و کار شما را به دوستان و همسالان ارجاع دهند. این ارجاعات مشتری اغلب منجر به فروش B2B منجر می شود. با استفاده از نمره NPS و یا روش های مشابه می تواند به شما کمک کند پیدا کردن منجر به احتمال زیاد برای ترویج ابزار خود را.

تحقیقات نشان می دهد که سرنخ های واجد شرایط تر از هر منبع دیگری از توصیه ها می آیند. در اینجا برخی از راه حل های نرم افزار برای شروع با شریک زندگی، کارمند، و یا ارجاع مشتری:

اکستول
اینسنتیویت
منابع آوازی
اورفاوی
آنفلویت
InviteBox
ارجاعات دعوت

  1. استفاده از LinkedIn برای دریافت مقدمه
    لینکداین منبع عظیمی از منجر فروش است، با این حال رسیدن به مقادیر زیادی از مردم دشوار است.

برای شروع، می توانید بدون هیچ هزینه ای برای یک حساب اساسی در LinkedIn ثبت نام کنید. از آنجا می توانید با تمام مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و به این نگاه کنید که با چه کسی نیز ارتباط برقرار می کنند. بسیاری از کاربران دارای چند صد اتصال است که اجازه می دهد برای ارجاع آسان و مقدمه.

  1. پیدا کردن که یک مشتری ناراضی از رقبای شما
    به دنبال رقبای ارائه یک محصول مشابه. آیا آنها قیمت بالاتر است و یا راه حل خود را کمتر انجام نسبت به شما؟ دسترسی.

جستجو در توییتر برای افرادی که از راه حل خود شکایت می کنند و به طور مستقیم به آن دست پیدا می کنند.

  1. شروع هیئت مشورتی
    هیئت مشورتی یک گروه غیررسمی است که مشاوره و یک شبکه شخصی را به کسب و کار ارائه می دهد. بسیاری از استارتاپ های فناوری و کسب و کارهای کوچک از یک هیئت مشورتی برای کمک به موفقیت آن ها استفاده می کنند.

موثرترین آنها دارای اعضای تأثیرگذار و به خوبی شبکه ای هستند. در ازای ارائه فروش بیشتر منجر اعضا معمولاً هزینه یا گزینه های سهام دریافت می کنند.

  1. صحبت کردن و یا حضور در رویدادهای صنعت
    رویدادها و تجارت نشان می دهد در صنعت خود را یک راه عالی برای دیدار با مشتریان جدید است. در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی به دنبال:

در رویدادهایی صحبت کنید که غرفه ای نیز در آن ها وجود دارد. این به شما این شانس را می دهد که شما و کسب و کار خود را به عنوان کارشناسان در زمینه خود را موقعیت.
اطمینان حاصل کنید که شما می توانید اطلاعات تماس سرب مانند ایمیل ها و یا شماره تلفن ضبط. بسیاری از رویدادها و یا تجارت نشان می دهد ارائه تجهیزات ضبط سرب برای اجاره.
همیشه شبکه با مشتریان موجود برای دریافت مقدمه به مشتریان جدید.

  1. راه اندازی کانال برای فروش شریک
    به دنبال کسب و کارهای غیر رقیب با پایگاه مشتری مشابه. سابق: اگر وکیل هستید – حسابداران یا برنامه ریزان مالی ممکن است مشتریان مشابهی داشته باشد.

داشتن ارتباط با شرکای شما منجر فروش بیشتر بیش از رقابت خود را دریافت کنید.

سرب فروش B2B چه است؟
سرنخ های فروش B2B افرادی یا شرکت هایی هستند که مشتریان بالقوه ای هستند. آنها روند فروش را آغاز می کنند و برای حفظ یک خط لوله فروش پایدار حیاتی هستند.

سرب می شود تولید زمانی که یک شرکت یا فرد بیان علاقه به خدمات و یا محصولات خود را. نسل سرب فرایندی است که معمولاً متعلق به بازاریابی برای ایجاد آگاهی است. فروش همچنین ممکن است منجر با آینده نگری از طریق اینترنت و منابع دیگر تولید کند.

مشتری کامل
مشتری ایده آل ویژگی های متعددی خواهد داشت که بر رفتار خرید تأثیر می گذارد مانند:

صنعت / عمودی
فروش سالانه شرکت
جغرافیا
تکنولوژی بازاریابی
عنوان شغلی
تعداد کارکنان
تکنولوژی وب سایت
در حال حاضر با استفاده از یک محصول رقیب / خدمات
تفاوت بین MQL در مقابل چه .SQL؟
بازاریابی سرب واجد شرایط (MQL) سرب فروش بازاریابی است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به یک مشتری واقعی است. در رابطه با وب سایت شما، MQL ممکن است بازدید کننده ای باشد که علاقه ای به محتوای سایت شما نشان داده است. به عنوان مثال، فرد می توانست:

پر کردن یک فرم آنلاین
ثبت نام برای دریافت خبرنامه
محل اقلام در سبد خرید
دانلود محتوا
سپس به هر فعالیت نمره سرب داده می شود. نمره سرب کمک می کند تا بازاریابی و فروش کشف کردن مرحله خرید مشتری. اگر بازدید کننده در مرحله اولیه چرخه خرید است، پس بازاریابی باید سرب را پرورش دهد.

فروش سرب واجد شرایط (SQL) نشان می دهد علاقه فوری در خرید محصولات خود را. در مقابل، MQLs سرنخ هایی هستند که ممکن است نیاز به آموزش و پیگیری بیشتری داشته باشند.

انواع سرب
۳ نوع اصلی سرنخ وجود دارد:

سرنخ های داغ – فرد آماده خرید است، پول و بودجه برای بستن معامله دارد
منجر گرم — فرد ممکن است بخواهید برای خرید ، ممکن است در حال حاضر انجام داده اند محاکمه ، و یا ممکن است در حال حاضر به قرارداد با یک رقیب قفل شده است.
سرد منجر — فرد هیچ دانشی از شما هستند ، آنچه که شرکت خود را انجام می دهد و یا می تواند به دنبال تنها برای اطلاعات ندارد.
ساخت یک کمپین بازاریابی B2B خوب
تبلیغات، توسعه سرد، و ارجاعات چند راه برای تولید منجر به فروش B2B است. کار اولیه یک بازاریاب B2B تولید سرنخ برای تیم فروش است.

بازاریادارانی که کمتر زرنگ هستند ممکن است از ترفندهای اساسی برای دریافت حجم استفاده کنند، به جای تولید منجر به فروش واجد شرایط.

یک کمپین موفق تولید سرب B2B به چرخه فروش کامل رسیدگی می کند. یعنی تیم فروش مجبور نخواهد بود از ابتدا با هر مشتری شروع کند.

یک کمپین خوب موارد زیر را دارد:

فهرست اهداف – که مهم ترین تعیین کننده موفقیت است
پیشنهاد — که باید قانع کننده و مربوطه
رسانه – که باید در کانال مورد علاقه خود به مخاطبان مورد نظر برسد
توجه داشته باشید که کمپین های تک لمسی مانند دانلود کاغذ سفید به اندازه گذشته موثر نیستند. اکثر افراد فروش در مورد تماس با کسی که تنها اطلاعات دانلود هیجان زده نیست. امروز، این یک سرب نیست، این یک نام است.

شما می خواهید مطمئن شوید که کمپین بازاریابی خود را بر تولید منجر تمرکز, نه تنها نام. برای تولید منجر بیشتر شما می توانید اثربخشی با تمرکز بر افزایش:

ایجاد کمپین هایی با لمس های بسیاری در سراسر کانال های متعدد
ارائه یک پیشنهاد قانع کننده
از جمله لمس انسان در مبارزات انتخاباتی خود را

  1. ایجاد کمپین با لمس بسیاری
    استفاده از کمپین های رسانه ای یکپارچه از طریق کانال های مختلف مانند:

ارسال یک سری ایمیل هدفمند با محتوای مربوطه
گرم کردن حساب ها با تبلیغات خاص عمودی
فراخوانی منجر که محتوای خاص را دانلود کرده اند
ارسال ایمیل مستقیم (در صورت مرتبط)
یک کمپین چند لمسی برای ساخت زمان می برد. تیم شما نیاز به ادامه و بهینه سازی در طول زمان تا مطمئن شوید که منجر تبدیل و شما در حال تولید ROI مثبت.

  1. ارائه یک پیشنهاد قانع کننده
    مطمئن شوید که نقاط درد مشتری خود را درک می کنید. این ممکن است با صنعت و یا اندازه شرکت متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که برای تنظیم زمین خود را بر این اساس. یکی از مهم ترین جنبه های فرایند فروش سفارشی کردن زمین به نقاط درد خاص مشتری است.
  2. از جمله لمس انسان در مبارزات انتخاباتی خود را
    فروش در مورد ایجاد روابط است. مطمئن شوید که reps فروش خود را صرف زمان به صحبت کردن با مشتریان آینده نگر. اگر چه تماس جمعی گذشته است نخست آن، تماس های یک به یک هنگامی که یک حساب گرم شده است هنوز هم موثر است.

اطمینان حاصل کنید که همچنین با تیم فروش خود را کار می کنند زمانی که شما طراحی مبارزات انتخاباتی خود را. هر چه تیم فروش بیشتر درگیر باشد، احتمال نادیده گرفتن سرنخ های شما کمتر است.

مهم ترین چیزی که به یاد داشته باشید در مورد گرفتن B2B منجر به فروش این است که مدبر. با تلاش استراتژی های مختلف شما می توانید کسب و کار خود را در حال رشد با B2B منجر نگه دارید.

  1. اهرم پلت فرم است که می تواند کمک به اجرای استراتژی های بازاریابی پایان به پایان

در اینجا در RollWorks، ما خودمان را در ساخت یک پلت فرم برای شرکت ها در تمام اندازه ها، و مراحل در سفر خود افتخار.

گفتگو کنید

1 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *