7 کانال های بازاریابی به تمرکز بر در سال 2021

حتی اگر زمینه رویاها یکی از فیلم های مورد علاقه من است ، گفت : “اگر شما آن را ساخت ، آنها خواهد آمد” متاسفانه به بازاریابی محتوا اعمال نمی شود. اغلب اوقات، فراموش می کنیم که بازاریابی محتوا از دو کلمه جداگانه – محتوا و بازاریابی تشکیل شده است. ایجاد محتوا معمولاً برآورده کننده ترین و لذت بخش ترین بخش کار یک بازاری ب است اما توزیع آن محتوا به همان اندازه مهم است.

پس از همه، اگر کسی محتوای شما را نمی بیند، قطعا نمی آیند.

به همین دلیل است که مهم است برای درک کانال های بازاریابی و آنهایی که شما باید استفاده کنید به اهرم اهداف بازاریابی محتوای خود را. به طور خلاصه، کانال های بازاریابی ابزارها و پلتفرم های مختلفی هستند که برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده می کنید. در حالی که تصمیم به استفاده از کانال های خاص باید از بینش مخاطبان خود را آمده است، ضروری است برای درک ارزش کانال های مختلف است.

در این ، ما کانال های مختلف بازاریابی در نظر گرفتن با استفاده از که دسترسی شما را تقویت ، طنین انداز ، و درآمد ، همه در حالی که اولویت بندی آنچه مهم ترین بحث : مشتریان خود را.

  1. کلمه بازاریابی دهان
    70 درصد مصرف کنندگان می گویند اعتماد به یک برند امروز مهم تر از هر زمان دیگری است. متاسفانه مصرف کنندگان نیز به برندها و محتوای پرداخت شده ای که کمتر از هر زمان دیگری ایجاد می کنند اعتماد دارند. خب، وقتي آدمايي که بايد متقاعدشون کنن بهشون اعتماد نکنن، يه بازاري بگيره چيکار کنه؟ آنها نیاز به تکیه بر توصیه های مشتریان خود را از نام تجاری خود را به الهام بخش مشتریان دیگر را به خرید، همچنین به عنوان بازاریابی کلمه از دهان شناخته می شود.

مردم به مصرف کنندگان دیگر بر بازاریا بان ها اعتماد دارند زیرا بازاریا بان ها دستور کار دارند. آنها ترویج محصولات و خدمات خود را برای تولید فروش، اما مشتریان تنها در مورد یک محصول یا خدمات در صورتی که آن را واقعا به نفع آنها را rave. اگر شک و تردید داشتی، یافته های تحقیقاتی زیر را در نظر بگیرید:

مصرف کنندگان گزارش می دهند که فردی مانند خود (مصرف کننده دیگر) ۱۴٪ معتبرتر از یک کارمند برند است.
۳۹٪ مصرف کنندگان اعتماد به یک برند را از مکالمات همتا به همتا نسبت به ۲۳٪ از تبلیغات پرداخت شده یک برند ایجاد می کنند.
9 از 10 مصرف کنندگان خواندن بررسی در هنگام تصمیم گیری خرید.
بازاریابی کلمه از دهان فقط لازم نیست که یک مکالمه رو در رو، هر چند. مشتریان راضی در مورد شما ارسال آنلاین، به هم اتاقی خود را دوست دارم خدمات خود را، و ترک بررسی مثبت در صفحات محصول خود را. تنها یکی از آن نمونه ها شامل یک مکالمه واقعی، در فرد است، اما همه آنها شامل مصرف کنندگان ضمانت اعتبار و اصالت مارک های خود را برای الهام بخشیدن به دیگران برای خرید محصولات خود را.

شما می توانید این نوع بازاریابی را با ایجاد یک تجربه مشتری که نیازهای مخاطبان خود را برآورده و ارائه خدمات به مشتریان با شکاف بالا تشویق کنید. به عبارت دیگر، شما باید قبل از خودتان به نیازهای مشتریان خود خدمت کنید.

  1. پادکست بازاریابی
    ۵۵٪ از جمعیت ۱۲ ساله آمریکا به بالا به پادکست ها گوش می دادند و ۳۷٪ در ماه گذشته به طور متوسط شش ساعت در هفته گوش می دادند. تقاضا برای محتوای صوتی منفجر شده است، بنابراین ارزش در نظر گرفتن پادکست برای دیدار با مخاطبان خود را که در آن آنها در حال حاضر هستند.

منابع برجسته: چگونه برای شروع پادکست برای کسب و کار شما

نه تنها تقاضا بالا است، بلکه پادکست ها و میزبانان آنها می توانند به شما کمک کنند تا یک رابطه منحصر به فرد با مخاطبان خود توسعه دهید چرا که اپیزودها احساس مکالمه می کنند و یک طرف انسانی تر از کسب و کار تان را به اشتراک می گذارند.

پادکست ها همچنین فرصت های بیشتری را برای تعامل ایجاد می کنند، چرا که مشتریان در حالی که به صفحه تلفن خود خیره شده اند، محدود به گوش دادن نمی شوند. به عنوان مثال شنونده ایده آل شما می تواند در طول رفت و آمد صبحگاهی خود، در حین راه رفتن سگشان، و در حالی که خانه شان را تمیز می کنند، یک اپیزود در ماشین شان بازی کند.

به گفته محققان زمینه علوم اعصاب، قصه گویی یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه و طنین انداز شدن با احساسات مصرف کننده است. مغز انسان برنامه ریزی شده است به هوس، به دنبال، و پاسخ به یک روایت به خوبی گردد – که هرگز تغییر نخواهد کرد.

  1. ایمیل بازاریابی
    آیا قرار نبود امسال ایمیل بمیرد؟ و پارسال؟ و سال قبل از اون؟ تا آنجا که گوروهای بازاریابی ادعا می کنند ناخن نهایی تابوت ایمیل در آینده است، داده ها می گوید در غیر این صورت. ۹۱٪ کاربران اینترنت آمریکایی در سال ۲۰۱۹ از ایمیل استفاده کردند و استتیستا پیش بینی می کند که استفاده از ایمیل جهانی در سال ۲۰۲۴ به ۴٫۴۸ میلیارد کاربر رشد خواهد کرد که این افزایش ۵۸۰ میلیونی از سال ۲۰۱۸ است.

تشویق کاربران به عضویت در نشریات آنلاین شما راه بسیار خوبی برای به روز نگه داشتن آنها با آخرین اخبار و داستان های شما است. و، از آنجا که طول می کشد به طور متوسط شش تا هشت نقطه لمسی برای تولید سرب فروش واجد شرایط، تشویق مردم به مشترک شدن در ایمیل های خود را منجر و درآمد بیشتری برای کسب و کار شما تولید کند.

در حالی که شما فقط ممکن است بازاریابی ایمیل با خبرنامه مرتبط, شما می توانید آن را برای ارسال ارتباطات شخصی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید, ترویج محتوای مربوط به زمان مانند راه اندازی محصول و فروش, و پرورش منجر . همچنین، ایمیل یک کانال رسانه ای متعلق است – هیچ دیکته زمانی که، چگونه، و چرا شما می توانید چشم انداز خود را تماس بگیرید (اما به خاطر داشته باشید که مشتریان از اشباع بیش از حد لغو اشتراک).

منابع برجسته: ایمیل بازاریابی قالب برنامه ریزی

  1. بازاریابی رسانه های اجتماعی
    ۳٫۶ میلیارد نفر در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند و استاتستا پیش بینی می کند که این تعداد در سال ۲۰۲۵ به ۴٫۴۱ میلیارد نفر رشد خواهد کرد. بنابراین ، شانس هستند ، مشتریان خود را در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ، به این معنی که آن را یک کانال ضروری برای تلاش های بازاریابی خود را است.

مصرف کنندگان گزارش استفاده از رسانه های اجتماعی برای فرار از زندگی روزمره، سرگرم کردن خود، ارتباط با دوستان، و تعامل با کسب و کارهایی که از آن لذت می برند. بازاریاکاران از رسانه های اجتماعی برای تولید آگاهی برند، پرورش روابط با مخاطبان خود و تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.

تعداد زیادی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ممکن است آن را به یک کانال دلهره آور به اهرم. با این حال ، جنبه مفید رسانه های اجتماعی این است که هر پلت فرم ارائه می دهد مخاطبان مختلف ، منحصر به فرد آماده و قادر به تعامل با محتوای شما.

همانطور که در بالا ذکر شد، این کاربران همچنین از رسانه های اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می کنند که به احتمال زیاد با اهداف بازاریابی شما همسو هستند، مانند تحقیق در مورد برندها و محصولات مورد علاقه . اعطا شده، با استفاده از بسیاری از سیستم عامل نیاز به مقدار قابل توجهی از تلاش روزانه است، اما بدون شک پرداخت خواهد شد:

73 درصد از بازاریاداران می گویند که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود موثر است.
تبلیغات اینستاگرام این پتانسیل را دارند که به ۹۲۸٫۵ میلیون کاربر برسند.
تبلیغات توییتر در طول رویدادهای زنده ۱۱٪ مؤثرتر از تبلیغات زنده تلویزیونی هستند.
نرخ نامزدی به طور متوسط TikTok در سراسر تمام سطوح پیرو بالاتر از هر دو اینستاگرام و توییتر است.
در همه, اگر شما زمان را برای ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی است که متناسب با هر یک از سیستم عامل شما استفاده می کنید, شما به احتمال زیاد موفقیت در کانال پیدا کنید و دیدار با مخاطبان خود را که در آن آنها هستند.

منابع برجسته: دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی

  1. بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) بازاریابی
    موتورهای جستجو مسلما بهترین کانال بازاریابی برای به دست آوردن توجه. در واقع موتورهای جستجو منبع اولیه کشف محصولات و خدمات جدید در میان تمام کاربران اینترنت هستند. این امر پیامدهای بزرگی برای کسب و کارهایی دارد که از کانال برای تبلیغات استفاده می کنند، به خصوص که مردم در هر ثانیه ۸۹۱۴۴ جستجو در گوگل انجام می دهند.

موتورهای جستجو نیز یکی از بالاترین تبدیل کانال های بازاریابی هستند. از آنجا که مردم به طور فعال برای پاسخ به سوالات و راه حل های خود را به مشکلات خود را در گوگل جستجو، آنها به احتمال زیاد برای دانلود پیشنهاد خود و یا ثبت نام برای یک محاکمه رایگان اگر شما می توانید آنها را با آنچه که آنها به دنبال ارائه.

این بدان معنی است که بهینه سازی تمام کانال های موجود کسب و کار خود را به احتمال زیاد ترافیک و افزایش تبدیل به ارمغان بیاورد. در حالی که یک وب سایت ممکن است اولین فکر خود را در هنگام بهینه سازی برای جستجوگرها، این نیز به کانال یوتیوب خود را اعمال می شود، نقشه های گوگل گوگل مشخصات کسب و کار من، وبلاگ شما، و حتی قسمت پادکست خود را.

برای ساخت حضور ارگانیک پررونق آنلاین، اجرای مدل ستون خوشه ای را در وبلاگ خود در نظر بگیرید. با استفاده از این استراتژی، شما یک صفحه ستون واحد فراهم می کند که یک بررسی اجمالی سطح بالا از یک موضوع و hyperlinks به صفحات خوشه ای است که دلواپسی به زیرتوپیک موضوع ایجاد کنید. این به Google علامت می دهد که صفحه ستون شما یک مرجع در این موضوع است.

Hyperlinking تمام صفحات خوشه به صفحه ستون نیز گسترش اقتدار دامنه در سراسر خوشه، بنابراین صفحات خوشه خود را افزایش ارگانیک اگر صفحه ستون خود را رتبه بالاتر، و صفحات خوشه خود را حتی می تواند رتبه صفحه ستون خود را بالاتر کمک کند اگر آنها شروع به رتبه بندی برای کلمه کلیدی خاص آنها هدف قرار دادن.

  1. تاثیرگذار بازاریابی
    بازاریابی تاثیرگذار زمانی است که شرکای کسب و کار با یک خالق مربوطه، محبوب در صنعت خود را به قرار دادن تبلیغات و یا قطعات خاص از محتوا است. این یک کانال بازاریابی با ارزش است، و 71٪ از بازاریاداران می گویند که کیفیت ترافیک تولید شده از بازاریابی تاثیرگذار بهتر از فرمت های تبلیغاتی دیگر است.

نفوذ اهرم برای دیدار با اهداف بازاریابی خود را می تواند از نظر تولید آگاهی از نام تجاری مفید باشد ، و همچنین افزایش اثبات اجتماعی است.

همانطور که قبلا اشاره شد، مصرف کنندگان کمتر و کمتر به بازاریا بان ها اعتماد می کنند و از فروش به درایو خجالتی هستند که محتوای نوع را رهبری می کند. آن ها بیشتر به تاثیرگذاران اعتماد دارند، چرا که آن ها را فردی مانند خود می بینند، به ویژه هنگامی که منافع مشترکی دارند. محتوایی که تاثیرگذاران ایجاد می کنند نوعی از محتوای تولید شده توسط کاربر است که نام دیگر بازاریابی کلمه از دهان است.

علاوه بر این، 93 درصد از بازاریاداران در حال حاضر از بازاریابی تاثیرگذار استفاده می کنند. رقبای شما در حال حاضر این محتوای با اعتماد بالا و با بازده بالا را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند و شما هم باید باشید. پاداش اضافه شده بازگشت سرمایه گذاری (ROI) برای بازاریابی تاثیرگذار است، با هر یک دلار صرف مجموع $5.78 ROI.

منابع برجسته: راهنمای نهایی بازاریابی تاثیرگذار

  1. ویدئو بازاریابی
    اگر شما هنوز به در نظر گرفتن استفاده از بازاریابی ویدئویی ، در حال حاضر زمان برای انجام این کار است. ویدئو می تواند تبدیل افزایش, بهبود ROI, و کمک به شما ایجاد روابط با اعضای مخاطبان. علاوه بر این، 69 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند در مورد آنچه یک نام تجاری از طریق ویدئو ارائه می دهد یاد بگیرند.

ویدئو همچنین یک شکل غیر محدود کننده از تبلیغات محتوا است. در برخی از کانال ها، شما فقط ممکن است قادر به ترکیب متن، برخی تنها برای تصاویر اجازه می دهد، و برخی دیگر اولویت بندی صوتی، اما ویدیو می تواند هر سه باشد. شما همچنین می توانید فیلم تبلیغات محصول، چگونه به تظاهرات فیلم ها، و یا حتی فیلم زنده برای پاسخ به سوالات مشتری و عیب یابی سوالات مشتری ایجاد کنید.

فیلم هایی که ایجاد می کنید را می توان برای کانال های مختلف که ممکن است در حال حاضر استفاده کنید، مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل دوباره هدف قرار داد. به یک معنا، شما در حال ایجاد محتوای ویدئویی برای یک کانال و هدف مجدد آن برای پاسخگویی به نیازهای کانال های دیگر خود را.

منابع برجسته: نهایی ویدئو بازاریابی استارت بسته

استفاده از یک رویکرد چند کاناله را در نظر بگیرید
کانال های بازاریابی مختلف مزایای مختلفی را به همراه دارند، اما بیشتر کسب و کارها می توانند راهی برای استفاده از کانال های مختلف در استراتژی های بازاریابی خود برای پاسخگویی به اهداف کسب و کار پیدا کنند.

پس از همه, مخاطبان خود را به احتمال زیاد متنوع و گسترش, بنابراین با استفاده از کانال های مختلف ایجاد نقاط متعددی از تماس که, به نوبه خود, پرورش منجر و افزایش تبدیل.

گفتگو کنید

1 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *